Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 28 november 2013

Hm vad var det "hon skulle kolla "


Vid ett samtal med min mamma igår insåg jag att det kanske är dax att börja skriva lappar "igen" ,,,,?,,

För jag hade sökt henne en dag (såg hon ) så självklart undrade hon vad det var då det endast var 1 samtal 

Jag hade inget svar , men efter en stund kom jag på ,,,,,
Hon skulle kolla något i tidningen åt mig 

Vad det var ??????

Under vissa perioder har jag små " notisar" på många stället 
Inte i mobilen som faktiskt vore bästa stället ??

Är faktiskt lite kul att hitta dom där notiserna 

För vissa fattar jag inte alls 
Ha ha 

90% av alla eller iaf 85% är till kollegan L  inom folkracen 

Tror även att det finns dom som skulle klia sig i huvudet om dom såg vissa av våra sms 

KÄNNER att det även är dax att uppdatera min kalender 2014 

Dvs hitta min struktur över livet 
Och vad jag själv kan påverka 

Det jag har påverkat på bästa sätt är närmaste dagarna 

Massa mysa och tom kalender 
För idag kommer godingen , så jag gissar att dagarna fylls på med mera  

Lekpark

Lååång frukost 

Och lite advents fix krävs tydligen också 
(Tjuvstartade lite igår)

Då jag tänkte det blir dumt att ha Tulia efter sig i gardinstången 

Men 4 dagar ledigt är ganska skönt att invänta 

// 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar