Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 12 november 2013

Jahop jag kommer DÅ ATT HA 2 arbetsgivare !!!!!!!!!! ELLER CHEFER


Måste erkänna det känns som man slänger sig ut på lite " öppet vatten " 



Det kan tänkas det skvätter vågor om det

jag är fullt medveten om det skvalpat i helgen då informationen gick ut i fredags

Kommer få mer information på mötet .............

Hoppas absolut det kommer att fungera

jag kan vara envis så det står härliga till 


återkommer senare om detta 

men men högre makter har styrt upp detta

// Ciao på er

1 kommentar:

  1. Det låter ju spännande hoppas absolut det blir lika roligt som du önskar
    lycka till nu

    SvaraRadera