Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 23 november 2013

Hurra *2 idag


Om jag lnte minns fel var vi på "kalas" i Vimmerby när infon kom om det var bebis på gång ut i livet 
Tror iofs det var 22:e ?

Spelar ingen roll just nu 

Det jag vet är att det var sista födelsedagen för pappa som vi firade 

Men idag fyller Harry 5 år 



Sedan att även Sixten skulle komma denna dag visste vi ju innan , då det var planerat snitt 
Dock är han född ganska många timmar förtidigt 
Då han plötsligt beslutade sig för att "trycka igång " kvällen innan avfärd var planerat 



Detta är ifrån igår 22/11

Blev klippt av gudfar också 



Får försöka att hitta tillfälle 
       SNARAST ATT FIRA DOM 

KRAM TILL ER fina grabbar
Och 
❤️❤️❤️

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar