Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 30 november 2013

Jag lyckades nästan

 
Eller så ljuger jag nu ? !

Men vissa dagar måste jag testa om jag fixar det utan att bryta ihop

??????????????????????????????????

Det går väl framåt ? vissa saker påminner mig så otroligt & saknaden slår till som en orkan . Och ibland skulle det vara bra att veta lite vad han skulle tycka
iofs så pratade han ganska öppet om hur han såg framtiden om med vad ... ?

Tänk om han hade gjort som svärmor skrivit dagbok .........
Då hade man kunnat gå och kolla
ha ha

Jag vill gå vidare med vissa saker , men har så svårt att släppa taget

Kanske skulle behöva ringa
Erika

och fråga om bearbetning trots att jag inte vill

I tidigare inlägg ser/ hör ni vad Maggan sjöng i kyrkan på pappas begravning

Jag vet att vissa av er som hoppar in här var där

Tack för det

jag såg er , men efter ceremonin gick jag med raska steg till församlingshemmet utan  att knappt möta era blickar

iofs såg jag er när ni lade blommor på kistan

Men Maken stod där rak i ryggen och tackade för visat intresse i slutet av gången

Hörde en annan sång som jag påverka oss också

saknar dig mindre och mindre
tror det var med Melissa Horn

Jag har glömt dig en vacker dag sjunger hon

så jävla hemskt på något sätt ......

Nu sjunger iofs inte hon om någon förälder som hon förlorat


jaja nog om saknad
för nu


// Ciao på er

1 kommentar:

  1. Det är faktiskt ok att bryta ihop även om åren går och andra förväntar sig att tiden läker alla sår

    SvaraRadera