Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 6 november 2013

Vem har önskat detta schema


Jag vet jag är tjatig om detta schema , men blir ju fortfarande så himla trött 
ibland ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ofta just nu om jag ska vara ärlig 

Men just nu måste jag ju på ett lite snyggt sätt tala om för ala´ familja jag ska sova på jobbet i natt IGEN
jag var ju där i lördags också
och vet ni vad ?????????????????????????????????????????????????

i min kalender står det " jour " även på måndag

urk & blä
på det just nu

men för att liva upp tillvaron så hoppar jag in hos Malin 
 www.mekatt.com

IOFS VET JAG JU INTE OM HON UPPDATERAT  ....


Har också hittat en annan blogg , som ni ju kanske läst ?? dvs att jag hittat , fast några av er kanske visst läser den redan
.......
Lite annat

mitt hjärta det värkte till för någon dag sedan då jag läste på fejjan om en händelse
och mina tankar gick direkt till denna person  (vill inte förklara varför )

och fick det sedan bekräftat

OCH  mina tårar rann när jag var inne hos henne  klicka på namnet 
Erika

JAG KOMMER ATT GRÅTA ÄNNU MERA , FÖR JAG SKA LÄSA BAKÅT HOS HENNE

kanske inte idag & just nu

Har ju också fått "lösen" av annan bloggare , tack för det

// Ciao på er , nu är det kaffe dax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar