Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 24 november 2013

Har det varit en skojare på Willys ,,,???


Jag har inte "blåst det torrt" 

Men denna lockade mig 
Guldbrun står det
Valde  mellan denna & ljusbrun i butiken eller om det kanske var någon mera ?

Kom dock på att denna fanns ju redan hemma 
 


Jag vet att det inte blir precis som bilden visar och att den nyans som är på håret vid tillfället 
Är avgörande 

Jag tänker inte gnälla så mycket ......

Men ville inte vara så mörk som det just nu verkar ha blivit 


Så vem vet 
Kanske får kämpa till 100 
Som innan bröllopet 
För att hitta 

Just den jag VILLE HA PRECIS NU


//
Ciao 

 
 

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är så fin där på den sista bilden i detta inlägg
    Ibland blir färgen mörkare än " bilden" men håller absolut med dig i din tanke det är väldig kontrast
    Har en väninna som jämförde nr på flaskan och den på kartongen och det stämde inte alls , men vem har tid med det varje gång . Men jag tycker du är fin i mörkt hår också
    kram

    SvaraRadera
  2. sÅ FIN I MÖRKT men jag gillr ju dig i rött hår också , men vad fin du är på sista fotot
    Lycka till med att hitta " rätt" igen

    SvaraRadera