Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 2 november 2013

Underbara fredag = mera höstlov


Maken åkte mot jobbet & jag somnade om en sväng till

Hade ju 2 fina tjejer bredvid mig så det var helt ok sällskap 
Bilden tog jag då kaffe suget blev för stort och magen ville ha frukost så jag gick ner & började fixa 


Dottern kom ner sist 

Blev en sväng även denna dag till lekparken.

Håller på att längta ihjäl mig efter yngsta sonen 
Som fortfarande är med kompis 

Igår torsdag svarade jag på en gåta , som resulterade i att min profilbild på fejjan ändrades 

Var inte lätt att välja 

Men denna nedanför är JAG NU I 3 dagar 


Jag och tjejerna gick mot butiken för shopping (middag)

Blev gott & saftigt kött som dottern önskade 



Har en bild till , lnte ifrån denna dag som passerat 

Utan tidigare  iår Är den ifrån 

 21/6

Jag blev glatt överraskad över att hitta den hos annan bloggare 

Många '& även jag firade  midsommar denna dagen 

Den är visst väldigt dålig update här hos mig om denna dag 

Så jag BÖR skärpa till mig på och  bjuda på lite text ifrån

Klart jag minns 

Jag var ju nykter hela dagen (nästan)  smakade typ 2 cl skumpa 13:00
Jaja 

Japp det var ju bröllop


Här är iaf den bilden jag hittade och tänkte Den "lånade" eller lånar jag .........



Är medveten om att klockan hoppat över till lördag nu 

Men vad bryr jag mig om det 

HAR haft ett bra lov , dock utan sönerna 

Och inte för det kan bli överraskning 
Så är det jobb 
Denna helg också 

Oktober - november blev väldigt blandat med jobb helger 

Med saker jag trodde just vid schema läggning 

Verkar även faktiskt som barnen & släkten 
Får se mig helgen dvs lördagen v 45 

......

Prisa Herren 
Som skakade fram 1 vikarie 

Eller vi (jag) kan säga 
Tack A

För du lagt dig 
För att jobba & kan tänka dig våran 
arbetsplats 

Men denna helgen flyttar jag in en sväng där på jobbet 

Känns lite bittert just nu 

?????

Jaja 

Inte mycket att sucka över utan 
Får passa på att mysa ner mig i min egna säng , min kudde 
O höra dotterns andetag 

Hon som bara skulle ligga en liten stund !!!!

Fast det är ju relativt / olika för oss alla 

Hur länge 

Läääänge ÄR .......????????

//ciao 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar