Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 29 november 2013

Snart är alla hemma


Gud vad jag längtar tills alla är hemma 

Mina / våra ungdomar 
Och då även maken 

Men har ju kvalitetstid 

Denna tjej vaknade precis när Nellie & Fille drog mot skolan 

Plötsligt var hon ett spöke enl henne själv ,,,,

Full rulle ute & inne 

Tyvärr inga foto 

Men så här såg hon ut då jag kom tillbaka efter att slängt i en hög med tvätt i maskinen 


Hoppas iaf på en bra & trevlig kväll 

Törs knappt skriva ,,,,,,,,

För plötsligt 
Händer det ,,, 

Japp jag menar 
* någon behöver hjälp 
* maken missat säga ....
* någon bara kommer och förväntas kaffe 
*

Nepp jag kanske inte är- blir super trevlig
            DÅ 

självklart gillar jag att folk droppar in 
Men 
jag undrar när vi hade lugn & ro med egna familjen 

Och jag önskar det vore mer av den "tiden"

Trots att det är fredag så har barnen skola ganska länge & maken ett jobb att sköta 

Hoppas er fredag är under kontroll 

// ciao på er  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar