Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 26 november 2013

Fru Karlsson är TRÖÖTT


Jag vet att jag själv valt att byta jobb (40 % iaf) ha ha 

Men vissa dagar ..... Får man väl iaf känna sig trött

Herregud vem har satt upp en spegel där 


Framställt  iaf 

Så med Java i kroppen och keso på knäcke 

VÄCKT BARNEN 


Så tog jag då en promenad på 11-14 minuter 

Det var FRISKA VINDAR 
utanför dörren idag 

Men så skönt solen värmde lite senare 


Tisdag i kalendern redan 

Och 2 dagar kvar att jobba denna veckan  har då jobbat varje dag sedan onsdag förra veckan 
Tjena VILKOREN !!!!!

Här är en brytare 
Lycka till säger jag till vår schema ansvariga ,,,,,,,

Onej höll på att glömma 
Jobbar ju ikväll också 

Så det får bli snabb slapp i soffan efter jag betalat Felix klippning ifrån gårdagen 

Jaja jobba 07:15-12:45

15:15-21:00

Är en gång på & veckor  

Så jag 

Vinkar & ler 

Som ny bekant på fejjan skriver 

// ciao 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar