Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 28 augusti 2014

Det är ju själva F *****n , eller veckas skillnad


Idag 28/8 2013 runt kl 15 anlände vi till hotellet






Foto ej ifrån mig

Men bryggan testades självklart & vid dessa bord intogs det drinkar / öl

Hur kan det redan gått ett år ??????????????????????
jaja

Nu var det ju inte det som inlägget skulle handla om (inte indirekt )

men i slutet av vår semester blev ju lilla Fillen dålig så jag fattar inte varför vi inte sökte läkaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och Nellie började få ont i halsen
Så dagen efter hemkomst så var det boka läkarbesök 5/8
misstänkt körtelfeber på Fillen & svullen / röd hals på dottern

Denna veckan har Fillen varit hemma 1 dag & även besökt vårdcentralen , dock visar proverna ingen förhöjning eller ???
men jag ser ju dom vita prickarna & ssk säger du är ganska så svullen !!!!!!!!!!!!!!!!!1

Men går det inte över så får du återkomma TJENA VAD JAG TÄNKTE när jaG  hörde det 

Dottern också hemma 1 dag pga varm & ont i halsen 

Denna helg känns det inte som vi har tid / lust att vara sjuka 

jaja , bara bita ihop 

//

1 kommentar:

  1. Dagens vc , tur ni fick komma och inte bara fick råden att avvakta . Hoppas han är frisk nu

    SvaraRadera