Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 19 augusti 2014

Nu sprang det visst IVÄG


Herregud vart tar tiden vägen 


Felix börjar på gymnasiet  ,,,?

Nellie börjar 8:an ,,, 

Och svägerskans lilla kille ska börja åka buss till förskolan ,,,, 

Bara inse att detta foto är några år gammalt 


Sedan får man ibland en liten annan tanke 


Låter så enkelt men samhället idag ochABSOLUT vi själva skapar något i vägen 


Många av oss har en "skev" uppfattning 

Och visst skulle jag må mycket bättre om jag öppnade mig och pratade om vissa saker 

Men den svaga  sidan hos mig håller jag hårt inlåst 
Hm 

Nu ska / är lnte detta inlägg dystert UTAN 
Det handlade ju om Annat 

Just något som sprang iväg 
Typ våra fina barn som blir större utan att man inser det 

Något som enl andra har vett att gå är KLOCKAN 

Just igår hade jag en tanke om sena kvällar pga olika program på "dumburken " 
Maken Och jag satt på olika våningar mellan 21 -22 igår 
Och ska han fortsätta kolla på 4:an 
Så kommer måndagen se ut så 

Jag kommer inte ge mig utan kl 21 är det 
#thenightshift på TV3 för mig 

           MEN HERREGUD 
vilket värdelöst 1:a program som paradis hotel bjöd på 

Jag missade ju iaf hälften av början förra omgången sedan blev det något program & ytterligare något , 

och sedan blev dumma Aina blåst av ljusabimbon !!! ???  

Och kommer det lnte hända något mer rafflande ikväll så skiter jag nog i resten 

Jag inser också att det snart är ett år sedan vi åkte på semester #karlsson #alafamilya 

Tänk om vi kunde göra det igen !!!! 
iofs skulle det räcka med en weekend !! 

Jaja vardagen bjuder säkert upp på solglimt också 

// ciao på er 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar