Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 14 augusti 2014

Här baea öser jag ut ,,,,


Huvudet snurrar nästan iaf 

Men menar ju absolut tankarna , ibland som om jag är som "havet "  helt vindstilla ELLER höga vågor 
Ha ha 

Fick en fundering över 
Varför skriver jag här ?
Vem läser ?
Är jag verkligen glad & trevlig ? 
Har jag  ingen priotid för mig själv  ? 

Mm mm 

  Jag har självklart svaren 

Jag skriver därför att vila rösten då jag pratar i både in & utandning ofta 

Jag vet några som läser & herregud vad många anonyma vänner jag har 
Jag vet inte hur många & det kvittar faktiskt 

Nej jag har en annan sida som jag jobbar med 
den kan säkert märkas "mellan raderna" 



Har &Har egentid , klart jag har men använder den inte som jag har möjlighet till 
Förutom då jag gärna kallar egentid med maken, då vi är på Folkrace och bara han jobbar & jag försöker bistå honom ,,, 

Nu till annat 

Jag har börjat jobba , började ju v30 !!!!!!
Var lite ledig & åkte med ala'familya till Kalmar och Folkrace dvs juniorlägret 

Har varit där ju några år och fortfarande förundras jag över dessa ungdomar , och blir varm i hjärtat 

Det var en liten aktivitet för ungdomarna & lilla Fillen var i segrande laget 
Självklart spelade det lngen roll 

Men vad kul det var att se dom 
Ta sig tur & retur men "pinne " mellan knäna , hoppa , springa eller vanka var metoderna 

Rulla ett däck  runt konan 

Mycket skratt blev det iaf 

Tyvärr bråkade JÄVLA BILEN  i 2 dagar så tror faktiskt att återbudet var så nära !!!!!!!!!

Jag hade väl inte planerat dagarna i detalj  men på något sätt blev det otakt 

Dottern ville inte åka Mot äventyr när jag föreslog & sedan passade det inte helt bra 
Men inget att påpeka iofs 
Vi hade det bra iaf ❤️😉 

Mycket tid gick till att trängas med övriga turister & stå i kö 

Detta handlade vi 1 morgon 

   &     även 
Det blev även en runda till senare samma dag 

Fick en Flashback av dessa
Köpte inte detta året ?? ,, 

Hann iaf ta 1 foto där Felix försökte ställa upp lilla Volvon 


Till tävlingen DÅ 
Nja denna inställning på förgasare 
Men men 

Till A-final gick han & där blev det helt konstigt , bilar stannade , någon flagga kom & NÅGON UTEBLEV , den som ledde stannade & plötsligt lät det konstigt om nya ledaren ,,, 

Men men 
Här säger Felix grattis till segraren iaf & är skrattande nöjd med sin 2:a plats 



Jag var chaufför för detta ekipage 
     Tur & retur 

Och så går vi över till 
Detta 

Lilla godingen 
                 & 
Detta förgylldE OCKSÅ helgen v32

Japp maken slängde sig i poolen och behövde torka håret innan han skulle klippa sig ,,,, 

Blev iaf lite sim som en Haj ,,, 

Och lite håva 


Tulia hjälpte även farfar att fixa med bilen 




Hade en en fin kväll på altanen 

Faktiskt lite mysigt att höra regnet 
Smattra på taket & även se skenet av värmeljus 

OCH SÅ lite mer ha ha 

Jag sms hem idag när jag lämnade jobbet & fick beställning på MJÖLK 

Det blev GOFIKA 

                  &
Nu tycker  jag  det räcker i detta inlägg 

Så jag SÄGER 

/Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar