Om mig

Mitt foto
HĂ€rlig person"enl mig sjĂ€lv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är sĂ€kert inte lĂ€tt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid trĂ€ffar jag gĂ€rna mitt bonusbarnbarn Försöker sĂ„ gott det gĂ„r att finnas till för dom alla SĂ„ lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte sĂ„ mĂ„nga utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet Ă€ven ATT det SÄTTER OSS pĂ„ prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lĂ„gstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna hĂ€rliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjĂ€rtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och mĂ„nga andra

torsdag 28 augusti 2014

Det har ju varit helg 😉


Veckorna gĂ„r fort dĂ„ vardagen tar över med allt som innebĂ€r 

Farfar hĂ€mtade lilla godingen i fredags ,, 
Tanken var att helgen skulle fyllas med Folkrace som publik , men jag tyckte inte det var "bra vĂ€der " ha ja 
Skyller pĂ„ lilla godingen & konstig publikplats . Men yngsta sonen & maken Ă„kte iaf 

Och jag och tjejerna tog en lĂ„Ă„Ă„Ă„ng frukost 

Blev promenad och massa mysa 
Tydligen skulle grenarna Ă„ka i vagnen 

Var en lugn & bra lördag hemma 
Även om jag ju vid tillfĂ€llen hoppades  att jag hade Ă„kt , fick lite olika Sms ang hĂ€ndelser  
Hm Hm 

Söndagen var jag pÄ vÀg till 90% men Äkte inte den dagen Heller !!!!

Och nya sms kom 
Ha ha 
Och visst kliade DET I HELA KROPPEN ,,, 

GĂ„r inte in MERA  pĂ„ det NU 

sonen hade ju litet uppdrag 
Att hitta en BIL pĂ„ bud 
och det gjorde han ju ocksĂ„ 
SĂ„ lite tid i garaget blev det i början av veckan 
Lite sliten söndag kvĂ€ll 

                    & 
SĂ„ hĂ€r i tisdags 

Visade min support och var med dom en svÀng i garaget

Men pĂ„ nĂ„got sĂ€tt behövde jag nog det breaket jag fick / tog över helgen 

För nu Ă€r kalendern full eller iaf inskrivet nĂ„got frĂ„n 30/8  till 5/10 varje helg 
 & jag menar inte arbetstid ifrĂ„n mitt kommunala arbete 

Men pĂ„ nĂ„got sĂ€tt lĂ€ngtar jag ju till att sĂ€tta mig framför datorn & börja jobba med vĂ„ran (Vimmerbys ) tĂ€vlingar 
Även om jag önskat nĂ„gra saker var "klarare " eller Ă€ven mer som vanligt 
Ha ha 

ANNAT Ă€mne 
 
Hur kan dottern redan fĂ„tt detta pĂ„ posten 


Herregud sĂ€ger jag bara 

Ha en bra torsdag 

// 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar