Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 13 augusti 2014

Ett litet piff.,,,


Vår tanke om eller ska väl säga min i 1:a hand gällande styling eller annat ang heminredning 
Är lnte prio ETT 
Tänker lnte säga exakt hur många gröna växter vi har i huset , dukar på borden ' snygga dekorationer utav alla sorter mm mm 

Men så bra det blev med annan soffa och flyttande av skåp

Tyvärr blev det dåligt med foto innan skåpet tömdes med priser ,,, 

Men dessa bjuder jag på 
Denna hamnade på instagram & en liten kommentar , bort med datan & fram med dottern (typ ) ha ha 

Självklart passade dessa på att sätta sig en Stund 

NEJ HUNDEN SKA INTE VARA DÄR  !!!!!!!!!!
men tyvärr samarbetar inte resten av familjen med mig VARJE TILLFÄLLE. 


Skåpet flyttades till annan vägg 

                     &

Jag var ju tvungna att kolla om det var bra slapp läge 


Och visst var det skönt så hur länge jag ligger kvar återstår att se

Maken i garaget med yngsta sonen inför helgens körning 🚗💨💨

Och dottern är på sitt rum med kompis 

Och hunden ligger också 


//ciao på er 





1 kommentar:

  1. Så bra det blev med ditt fix och så jag antar det är priser ifrån intresset i ett av skåpen . Vår hund passar även den på att smyga upp och låtsas vara osynlig

    SvaraRadera