Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 augusti 2014

Om jag har tur


Just nu känns det som att möjligheten finns ,,, 

OM nu solen är på min linje 

Då jag ju faktiskt har en ledig dag framför mig 
Vid något tillfälle idag trodde jag mina lediga dagar  denna & nästa var hotade 🙀 

Och inte behöver JAG VÄL  gömma mig i fåtöljen utan sätta mig på trappan & läsa klart den lilla sommar novell jag påbörjat (flera ggr ) 


Men det återstår ju att se 

Senare hoppas jag ju att lilla godingen kommer & ska sim som Haj 

Jag har inte suttit där idag 🔽

 
Utan har bara rensat bort massa små flugor som tydligen haft tävling där , men drunknat !!!


Hoppas eran torsdag funkat 

Själv har mina "kompisar " 
Diskmaskin & tvättmaskin 
Tillbringat en stund tillsammans med mig & hunden blev rastad längre än i trädgården 

// 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar