Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 4 augusti 2014

Tack gode ,,,, & Prisa FILMAREN ,,,


Ha ha 

På något sätt kan jag skratta åt vår familj 
(Jag har lite humor) 

Vi har varit med Folkrace i 3 dagar  
       Hett väder så in i ,,,, 

Vi har haft det bra mer kommer senare om dagarna & även någon bild 

Nu till incar filmer & övriga filmer 
Som finns runt omkring oss 

Vi såg en incar film på en händelse & nja ,,,, varning kanske svart !!! ???? 

Dock filmad ur EN vinkel 

Nu till vår familj & annat 

I brevlådan hemma fanns ju filmerna ifrån v 28 
Japp på med dom direkt i dvdspelaren innan det skulle lastas av bilar och plockas ut husvagnar 
Vi kollade både kval & sedan FINAL 
Inte i följd utan fixade lite också 

 Var även med lite bonus klipp ifrån lördagen 


Vi körde dvd många ggr , sakta , sakta , sekvens för sekvens 
Ha ha 

Skulle det nu blivit större ramaskrik 
Så fanns luckan som sonen nämnde att han såg 

Dock har man ju blandade tankar om "filmer " 



Tog bara en bild på dvd 
Dvs den vi började med 


Vid tillfälle ska vi kolla mera 
Men nu så var DET JU 
prio på yngsta sonen 🚗💨💨👍 ❤️

OCH även finalen för seniorer såg vi vilket heat och fight om placeringarna det var & hur blev det så där ,,,, !! ??? 

Och vi såg att den SVARTA FLAGGAN "kanske " hamnade på fel förare eller skulle varit 2 

Jaja säger som innan 
Det kan se annorlunda ut från olika håll just då & missa , missbedöma kan man göra 

Nu bara  ladda om batterierna till nästa gång 
Återstår att se om det blir 2 helger I rad eller någon vila 

// ciao på er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar