Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 augusti 2014

Vilket lugn


På något sätt så "haltar" saker denna veckan 
Orsak ??? So WHAT  ha ha 

Dottern har jag lite sms kontakt med då hon passar på att vara med kompis / sova där & iofs 1 natt här innan  kompis åker iväg sista dagarna på livet , men dom ses i skolan då samma klass gäller för dom 
Men tonåringar ser man inte så mycket av hm 


Jaja tillbaka till en bra kväll 
Maken fixade hemmagjord pizza & jag intog altanen 


Pizzan var god & vi började prata om tv & filmer lnget särskilt denna kväll som föll på smaken 

Så Fillen han fixade typ 2- 3 Tim genom datorn 

Han sa innan filmen började att det kanske inte var precis min typ av film !!! 

Men visst skrattade jag på vissa ställen 


Och visst kan jag rekommendera den 

Det var en lugn kväll & det behövde vi 

//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar