Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 19 augusti 2014

Jävla skitbil & bjuda på mig ,,,,

Klockan 5:20 lämnade vi bostaden & då var allt med 
* kaffe
* äggmackorna 
* salami mackor 
* dricka 

Och det såg alltså inte ut så här utanför huset ,,


Framme så smakade det så bra med fika 

Jag tog en sväng med maken mot lokalen servering / möte 

Och satte nästan kaffet i halsen 

Nu kommer bara mina " motor "vänner hänga med ,, 
//
Nej vi kopierar inte upp protestlappar , utan om dom kommer  med sina egna små är det så lätt att dom glömt att fylla i något så vi inte behöver ta emot //

Men men nog om det nu , och kaffet blev jag Ju  iofs bjuden på 

Dax för start Och visst jävla bilen bluddrar  efter 1-2 varv !!!!!!
Hela tiden #%$$<<%}{|>£^#

Alla heat 
Men på något sätt blev han ju 
2:a 1:a 1:a 

806 har lilla Fillen så visst hade han lite under huven i början ,,, 

I finalen ville ju inte bilen gå heller så 1 varv körde han 

Resultatet blev iaf 4:a för honom & visst är det kul att se deras samtal och umgänge 
Ha ha 



Bilen såldes iaf så nu MÅSTE DET HANDLAS EN NY 

På fejjan innan tävling var det typ av gilla tävling  50 gilla så skulle fotografen komma & ta lite bilder 
Tror det blev en massa GILLA nästan kanske dubbelt 
Ha ha 

Och ägaren till kameran är en härlig tjej som jag brukar skoja med . 

Och då jag fick hoppa in som kranskulla blev det inga egna foton på A-final 
Så då på fejjan skrev jag att jag hittat säkert en hos henne !!!!

        DOCK MENADE JAG INTE 

PÅ MIG ,,,, 


Men jag bjuder på dessa 


Hittade denna men är osäker om den var ifrån henne 


Jaja bara ladda om & hoppas på tur 
//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar