Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 januari 2015

Dessa helger ,,,,


Nej jag är inte bitter ,,, 
Men kan inte förstå varför vissa helger går så fort 

Iofs med facit i handen vet jag väl det
Jobbet som skulle varit jobba 14;45-21;45 lördag blev 

8:30-21;45 ist 
Men med en God smoothie som maken gjort njöt jag på en  av  mina raster denna dagen (ha ha) 

Sedan var väl denna "heldag" lite UTAV EGET VAL 
Pga ett möte inför sommaren så "behövde jag vara ledig " 

Eller SKA VÄL SÄGA jag såg möjligheten att kunna närvara 
Så jag beställer vikarie i framförhållning och täckte personal BRIST 
som bemanningsenheten ej kunde 

    Vart är alla VIKARIER NÄR DOM BEHÖVS ,,,,? 

Jaja 

Vissa jobbar dagar förgylls av missar i strukturen 


Jag lovar till 100 % jag fixade detta så lunchen blev kyckling & ris 
Middagen blev då köttfärslimpa och potatis 

SJÄLVKLART ÄR JAG NYFIKEN VEM SOM SATTE UPP DETTA
Matschema 

Ha ha 


Och söndagen började med littteeee låååång frukost 

Sedan drog Maken och sonen iväg med bilen 
Jag och dottern behövde lite egentid 

Är varken lätt att var inne på sitt 15:e år 
Eller att vara Mamma till tonåringar 
Och på något sätt skiljer sig våra ungdomar mot varandra 
Även om vissa saker är bekanta 

Och tid för varandra fick vi 

 Vi tog oss en promenad på 1 timme och 40 minuter 
Och 
Hamnade ju på rätt ställe !!!! 
Hos Gudsonen och hans familj 
Och där var ju även maken och då yngsta sonen 

Det blev en låååångg och härlig dag #karlssonfamiljabasebo


Jag hjälpte M att fixa semlor 
Även om det ser ut som hamburgare ,,,, 

Då jag ju även Jobbade fredags kvällen 
Så vips var helgen över 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar