Om mig

Mitt foto
HĂ€rlig person"enl mig sjĂ€lv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är sĂ€kert inte lĂ€tt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid trĂ€ffar jag gĂ€rna mitt bonusbarnbarn Försöker sĂ„ gott det gĂ„r att finnas till för dom alla SĂ„ lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte sĂ„ mĂ„nga utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet Ă€ven ATT det SÄTTER OSS pĂ„ prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lĂ„gstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna hĂ€rliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjĂ€rtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och mĂ„nga andra

fredag 30 januari 2015

En vanlig Dag enl maken,,, 😉


Jag erkĂ€nner jag somnar vid tillfĂ€lle i soffan 
Det gör MAKEN OCKSÅ men inte tar jag kort pĂ„ honom ,,, 

Fick detta (nĂ€stan iaf) av honom pĂ„ sms/mms 
Jag satte dit smileys ,,,, 
Han skickade bilden med texten 
En vanlig vardag 



      & jag tĂ€nkte 

Ok han vill vĂ€l ha en bild tillbaka 

TyvĂ€rr missade jag 
*vĂ€ckarklockan &vĂ€ckning av alla 
* frukosten utplockad ur kylskĂ„pet 

    Men BJÖD pĂ„ denna 
    VardagsBild 



Missade foto pĂ„ 
*rasta hunden 
* plocka ur tvĂ€tten / hĂ€nga upp tvĂ€tten 
* och dammsugaren 

    VISST ÄR VARDAGAR 
HELT UNDERBARA ,???? !!!!!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar