Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 9 januari 2015

Härliga schema & annat


Blandat & huller om buller 

Vi för en liten diskussion här hemma konfirmation eller inte ,,, 

Ej vara hemma födelsedag , åka iväg 
Jobba (jag) 

Jag tror Maken får ta tag i det , han känns bättre lämpad i dagens läge för uppgiften  

Åååå
Ibland önskar jag att jag jobbade annorlunda 
Men vill inte utsätta ungdomarna för det 

????
Tonåringar = puh 

Ska fördela 20 vardagar på 3 personer 
=annat arbete 

-----

Fick ju en tanke att testa lchf ,,,? 

 NEJ INGET FETT I MITT KAFFE 

men lite liberalt 

Jag började inte 12/7 

Utan hade semester , vin & kex massa gott 
Men dessa bilder visste jag datum på 

Kollar man noga så skiljer det något kilo på bilderna 

Nepp just nu har jag ingen bild på mig 
Eller ??? 
Dvs hur kroppen fixat julen !!!! 

Och andra saker / situationer omkring

 Jag är inte bitter utan jag kommer väl igång igen 
 ----




Vet inte om denna texten 
Stämmer ? ! 

Jag tror personen som lagt ut den jobbar 
Mån- fre "fri tolkning " 

För mig kan koppen kl 21 söndag vara den bästa 

------
På #fotoutmaningjanuari2015 var det #husdjur 

Sur Balto för att jag flyttat på blommorna 

---- 
Saknar lilla Godingen , men vet ej om tid finns för dom att hälsa på oss eller bjuda på en fika 
Återstår att se 
Jäkla tuggummi att släppa färg 
Ha ha 


----
Har fått träffa Gudsonen 2 dagar i rad 

Uffe fixade pannlampa åt honom

Gjorde även till mig 


Tack fina du 
Ha ha 

----



Enl experterna innan jul skulle aktivitetsarmbandet bli årets julklapp !!!!!

Men selfiepinnen sålde väldigt bra 

Här använder Fille den till att kolla play 

---
Så glad över dessa 

// 
Ciao 



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar