Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 6 januari 2015

Så enkelt för vissa men INTE för mig


Bara för att ni ska veta att jag fortfarande ser er SÅ slänger jag in ett tidsinställt inlägg då jag bör vara på jobbet 

Jag har innan skrivit att jag är i obalans med mig själv & endast jag själv kan göra något åt det 

Dock blev inte känslan / läget bättre utav slutet på 2014 


Fick mig att tänka ,,,, då jag tog en skogspromenad 

Typ samma sväng som innan jul precis 

Men tankarna var på helt skilda håll 


Fri tolkning ,,, 

Kanske skriver jag av mig alla orden senare 
DVS 
alla orden/ tankarna som snurrar/ snurrade 
Veckan innan jul & nyårsafton morgon 

Jag är inte bara Bitska Bisan 
utan 
Mamma & fru också 


På återseende 
Jag har inte lika lätt just nu att publicera inlägg som andra , även om jag uppskattar att läsa om "er" 

Ciao 

2 kommentarer:

  1. God fortsättning önskar jag dig
    Jag blir orolig över dina ord och faktiskt även nyfiken vad som hänt hos er . Ser du jobbar röda dagar fortfarande inom arbetet
    Hoppas du får en härlig dag med jobb men även tid finns över för familjen

    SvaraRadera
  2. Sussie
    Om du hoppat in efter du skrev din kommentar så ser du att lite oro inom familjen var det som fick mig ur balans .
    God fortsättning till dig också

    SvaraRadera