Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 16 januari 2015

Herregud hur tänkte denna människa , spelar inte i min Liga iaf


Ber om ursäkt om någon tar illa upp , eller då personen som lade ut denna bilden mot förmodan skulle hitta mig



Självklart får h*n lägga ut denna , då träning är något som ligger nära ,,,,

Helg för mig

kan vara så här ju 


Dock är jag ju glad att det bara är en " halv " lördag 14.45-21.45
 men på något sätt undrar jag ju hur kan det komma sig jag jobbar 3 kvällar i rad 

torsdag-lördag ?????????????????????????????

eller så här kan ju någon dag se ut för min / våran del 


Bilden är ifrån 2013 och sonen är den gula bilen

Ha det bra ni som hoppar in här







Ha ha vilken bild som kom upp på Google    vid sökning på vinkar

Ni som vet vem Kurt är eller då var förstår nog hur jag menar 






//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar