Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 22 januari 2015

Skaffa nya vänner !!!!!


Visst funderar jag ibland på vännerna ,,,,, 

Vilka är dom ? och vart finns dom 


DOM finns precis i min närhet om ( när) jag skulle behöva dom 


Tillbaka till  nya vänner 

Ska jag vara ärlig så finns det en person som jag säkert skulle tycka vara kul att träffa
och det är JU Malin  , jag har nämnt henne tidigare

 MALIN KLICKA PÅ NAMNET SÅ KOMMER NI TILL HENNE 

Detta med vänner är lite spännande faktiskt

Jag /vi brukar ibland säga inom vårt umgänge att kul att dom är vänner och vill hälsa på oss ibland



  , dock är ju vissa av dom kusiner också vilka vi menar kanske ni undrar ??

Farbrodern eller då morbrodern och ingifta mig

jaja nog om det

//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar