Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 30 januari 2015

EgenTID ,,,


Jag vill ha SOVMORGON !!!!!!!!!!!!!

Kanske lördag ? Vem vet 

Nu till annat V 4 i kalendern 
Onsdag 

Hämtade lilla godingen vid bussen i Vimmerby åkte sedan hemåt mot #alafamilya #karlsson 

Blev mycket mysa och aktiviteter innan godNatt 
Hon skulle absolut vänta på farfar ,,, 

Hon somnade självklart innan han gick till sängs 

 Torsdag 
Maken iväg mot jobbet och ungdomarna mot skolan 

Vi fixade lite 

Packa väska & fika korgen 

Badade 13:10-15:50 med lite fika på ca 3 minuter 


Efter duschen var det kul att stänga in sig i skåpen 



Och visst blev det en liten godisbit också 

Godingen somnade i bilen efter ca 2 minuter 

Vi måste åka och bada igen med henne 
Så himla roligt 

-----------

Jag var hos gudsonen en sväng & då han kollade tv så hittade jag en tidning 
Och visst märktes det att kvinnan i det huset är 10 år YNGRE än mig 
Ha ha 

Skojar ju lite , klart tidningen passade att bläddra igenom 

Fick dock en större "modell "hund i knät också 

---------
något sätt är just begreppet 
  EgenTid 

Ganska varierande för många 

På Familjen Anmorlunda och då med 13 eller 12 barn 
Så var toabesök önskemål 

DET HADE JAG OCKSÅ 
även att jag (vi ) hade 2 små barn i huset !!!!!!!

Men men På något sätt överlevde vi ju småbarnsÅren 
FÖR ATT 
kastas in i tonåren och allt vad det innebär 



Det är inte någon Dans på rosor 
Iaf 

Men men så är det & vår familj är inte unik på något sätt 

Bara bita ihop 

Och ibland lyckas man inte och då är kriget / kaoset ett faktum 

Jaja 


På återseende 
// ciao på er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar