Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 26 januari 2015

SÅ HIMLA Överraskande men glad & röda naglar


Det KOMMER säkert finnas  någon som uppfattar mig som ego

MEN MIG SJÄLV ÄR SÄLLAN JAG GER NÅGON PRIO !!!!

Har ju försökt ändra mig lite
ha ha
går knappt lära gammal hundra att sitta



Jag är fortfarande KAFFEKÄRRING !!!!!!

               SVART ,,,??? !!!!!'mm

Har dock testat med grädde i för att få upp fettet !!'!'!!!

Jag försöker ju parera normal /liberal 
Och önskan om strikt lchf 
Ha ha 

Men precis som jag är impulsiv , slänger mig i elden 
så varken mätte eller vägde jag mig ju innan 

Men JAG HITTADE I "app" några resultat OCH STÄLLDE mig på vågen 




Och kolla här vilka siffror 

Är fullt medveten om att vissa är betydligt snabbare än mig i tid  Maj 2014 till en dag i januari 2015

började iofs INTE tänka innan sommaren eller under sommaren !!!!!!!!!


Men jag har aldrig varit någon som faktiskt TÄVLAR FULLT ALLVARLIGT BLODIGT 
Mot övriga världen  , kollegor , eller andra på olika sidor 
På fejjan 

Blev faktiskt överraskad på vågen och då appen ,,,, 

------

Nepp det var ej därför jag körde röda naglar 

Ursäkta dålig bildkvalitet ,,, 

Med facit i handen var det ju dotterns nya lack efter fredagens snabbshopping ,,, 


Men visst kan man känna sig annorlunda med lite lack 
Ha ha 

Naglarna  fick hänga med på folkrace träff söndagen & även till jobbet idag 

Trevlig måndag på er 


1 kommentar:

  1. Hi hi fin bild och jämförelse på dig och hunden. Grattis till att tappa kilo på kroppen. Nagellack är ju varje kvinnas hopp om att vara fin

    SvaraRadera