Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 13 januari 2015

Hur kan han snarka så HÖGT


Maken säger jag ska ELLER måste vara snäll mot hunden ,,

Han börjar bli gammal & visst 10 år blir han efter sommaren 

Sedan har vi ju detta med att 
Soffan eller sängen SKA / får han inte vara iofs ligger han ju på ryggstödet 
    
      Hade Maken varit hemma nu hade han sagt låt han vara han sover ju !!!!! 


Eller 


Jaja 
Men hur kan EN SÅ LITEN hund snarka så 

Varför jag sitter i soffan ? 

Jag gör klart schema v 17 -20 

Eller önskar iaf 
Sedan återstår vilka som vill vara lediga samma tillfällen som jag 

Dottern fyller 15 !!!!!!! 
Ska / ska inte konfimeras eller 
Ska / ska inte åka till Berlin

Jobbet har bokat badtunna 


Ibland kan man tappa lite koncentration 

MEN DÅ vet några iaf vart man hittar 
Styrkan eller då inspirationen 

//




1 kommentar:

  1. Fina bilder på hunden även om soffan är viloläget för honom. vad kul erbjuder konfirmationen resa till Berlin klart att hon ska åka .

    Inspiration behöver alla vid olika tillfällen

    SvaraRadera