Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 15 januari 2016

Ändrade planer men funkar Nog iaf


Att det aldrig blir som man tänkt hur ofta säger man det ,,, ? 

Men även det kommer alltid något gott ur "det " 

Jaja jobba måste man ju 

 lördagens förmiddag går i bilsportens planering 



Hoppas på en bra dag , iaf lite roligt att få träffa andra arrangörer 

Några utav dom jobbar man ju med mer eller mindre
Ang bilsporten så passerade jag denna skylt igår för 3ggn denna veckan 

Ibland har jag no comments 
 För att sedan bli så glad över vissa saker /ord 
Och hur ska man kalla det att jag faktiskt får bestämma vissa saker och vad/vem ,,, 
Halvpassande bild 
     Fri tolkning 




Åter till vardagslivet ,ungdomarna påbörjat vårterminen2016
Endast 1 månad kvar till Fillen fyller 18 år 
herregud "ångest " 

besök på gymnasieskola är inplanerat 
Hoppas på 1 till 
Snart är datumet här då hon ska välja 

             Och så kör vi mera vardag 

Ska väl inte gnälla 
Men fy vad kallt det var på hundpromenaden ,,,, 

Dock blir jag både förvånad men På något sätt inte då maken säger ska jag fixa något enkelt till tv-n 


Så gott men enkelt 
Ägg,bacon , ost på salladsblad 

Blivit mycket ägg , då detta var min middagstallrik 

Resten av familjen hade annat på schemat & jobbet 

   Detta jäkla jobb 

Jo jag är jätteglad över att ha ett arbete som vi båda  trivs med

Men just nu känner jag inte för att maken ska iväg 2-3 veckor 
Jaja 

Nu ska jag koppla bort vissa saker från huvudet & göra som andra (tror jag gör ) 
Skjuter upp saker till annan dag 

Typ tvättkorgen flyttar inte på sig  själv så den kan vänta min assistans 

Nu lite 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar