Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 26 januari 2016

Det har ju BARA sagt POFF ,,,


Vem drog ner rullgardinen ,,,, 

Vart försvann den pigga tjejen ????! 
Eller 
typ denna iaf 
Ha ha 



Detta foto ligger på kommunens HEMSIDA !!!!!! 

   Herregud hur hamnade det DÄR 
OCH IFRÅN VAD KOMMER DET 
 Det står båda mina efternamn 
MEN SÅ DÄR såg jag inte ut efter 
2003 
Undrar om just den sudan kan krascha ??? 


Jaja nu är det ju inte ett inlägg med EGO eller så 
utan bara vad hände ??? 

Iofs denna bild bild ser ju kanske trevlig ut kaffe på sängen ,,, och något tv program i bakgrunden 


Klockan är innan 22:30 OCH JAG HAR LAGT MIG REDAN !!!! 

eller hur ska man säga ,,, 
Tiden för kaffe hanns ej med innan 
Det var dags att tänka på " refrängen " 

Back to foto 
På den gamla gråhåriga damen som äger denna mobilen 

Plötsligt så hänger kinderna nedanför hakan som någon liten påse ,,, 

Tack vet jag denna 
Så här kan det se ut oavsett , dag tid , årstid 
WHAT Ever 

Något som  plötsligt också är helt ofattbart är att denna 
 
Samma som denna 

Den i randig tröja 
               & 


Spjuveraktig grabben 
Fyller 18 år snart 

Och "lilla "  tjejen 16 år 


Ha en fin dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar