Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 29 januari 2016

Rensning & update & Ramlösa


Vart går gränsen för "stalker " ??? 

Ja vem förutom polisen har det svaret 

Vid någon tillfälle kom frågan upp ang följare på instagram & hur många man följer ??? 

Och vilken kategori av personer följer man ? 

Jag hade  lite dålig uppkoppling just då så mitt svar dröjde ,,, 
Eller det kom aldrig  
Nu får jag nog erkänna 
Japp där är jag nog en stalker !! 

 
Precis som jag kände mig i den långa kön när denna lapp användes 
Herregud vad jag förföljde människor  och försökte fördriva tiden 

    Tavlan var på 33 när jag tog min 
lapp , men visst var det spännande att höra resonemanget mellan olika människor. 

Nu har jag iaf försökt att plocka bort lite människor här på bloggen som fanns i min följarlista 

Passade på att byta någon bild och ändra i beskrivning 

Hann inte allt jag tänkte , så det får väl bli ytterligare tillfälle 

Men men NU är det slapp i soffan en sväng 


Detta är kvällens dryck riktigt god var den . Kände  inte för citron smak idag 
Blev lite mer vid inköpet & väl  hemma insåg jag att halva priset på dessertostar från hyllan inte fanns i kassan 

Men men jag åkte inte tillbaka för 7:90
Så bitska Bisan var nog ledig eftermiddag / ikväll 

Har en känsla att Zappa på dosan blir en av aktiviteterna denna kväll 

Risk finns att det blir en massa Selfies också eller kolla om slängpussar fungerar  BARA FÖR ATT skicka vidare  till maken 

Är så HIMLA GLAD han sa att 2 veckor kunde han åka absolut inte 3 

Nu har det gått 1 vecka , dock överlever jag 
 

Men visst kan man ju hoppas det kan se ut så här vid senare tillfälle när han hamnat på svensk mark igen 

(Risken är inte så stor det inträffar ) 
Inom närmsta veckorna iaf 

Men man ska väl leva på hoppet

Jaja nu är det dax att säga 

//Ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar