Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 9 januari 2016

Tjoho, Suck, VIN. , fuck cancer ,dvd /cmore


2016 är det i kalendern , ett år som kan bjuda på precis vad som helst. 

En familj som upplever skräck och ovisshet om framtiden 

Det gör så ont i mig ,,, 
Jag har upplevt detta 2 ggr 
#fuckcancer

Men så finns det massa annat 2016 bjuder upp till 
*gymnasieval
*18-årsdag 
***** *** ??? 

Mina ungdomar är båda hemma från äventyr i Jönköpingsområdet mm

Livet rullar på ,,? 
Dock ska 15 personer varslas på makens jobb !!! ?????

Men lite helgjobb finns fortfarande kvar iaf 
Så tur våra "små " klarar sig 
Eller 
Så säger vi tack till Basebofamiljen 
Som rycker in mellan varven ,,,, 

Trots massa upptåg , typ att på nyårsaftons natten hälla diskmedel i poolen 

Sedan måste jag säga 
Att denna sista veckan har tv utbudet på våra kanaler varit väldigt dåligt 

"Onödigt skrivande " 
Då vi faktiskt kan umgås på andra sätt , men också kolla repriser , hyra dvd , kolla dreamfilm 


Kanske redan skrivit att jag gillar Morbergs röda vin !! , 

Men denna ölen var absolut också 
Mer än Godkänd 

Japp så är det just nu 

Kanske ska ha morgonrocken lite längre 


Betyget på Beck-Gunvald premiär på Cmore 
Nja 6av 8 kanske 

OCH JAG ÄR  inte alls FÖRVÅNAD att 
Gunvald ej var med så mycket 

Har man läst "vänt i häcken " mfl blaskor /löpsedlar 
Eller visst JA DEN HETER NOG
Hänt i veckan 
Så var man förberedd 

MEN serien Gåsmamman föll jag för 

Massa tester Som säger vad man kan förvänta sig 
Iofs fyller jag år april ,,, så chansen finns det stämmer 

Till julklapp på posten Kom det 2 dvd filmer 
Dock plockade yngsta sonen endast in 1utav dom ,,,, 

Hm 

Och annat ,,, no comments 
Ha ha 

Maken han överraskade mig allt med 1 paket 
Så fina glas 
Och lite snygg låda också 

Har skottat lite snö 

Gudsonen fixat en typ av dryck 
Utav pepparkaka. Karamellfärg , kryddor ,ostbågar mm 

Jahop 
Lite bilder bjöd jag på här 
Och lite text 
Nepp jag har /ska inte ha med mig glass till jobbet utan i burken ligger 

Fetaost/olivfyllda biffar 
Whiskey till maken upphällt 

Med detta dravel säger jag 
//ciao på er 
Plikten kallar 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg du har och du verkar ha en härlig inspiration för ditt jobb och det intresset jag inte vet något alls om . Jag är så glad att denna sjukdom inte kommit mig så nära ännu men tiden kan utvisa mer än man vet idag

    SvaraRadera