Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 16 januari 2016

Paparazzi , ensam & friska vindar ,,,,


Herregud låt den vara slut snart 
Jag ska tydligen VÄXLA OM OCH BÖRJA DRICKA ÖL 

Jag vet att jag nämnt tidigare om dessa tester  på fejjan 

Där man får ta svaret med ett leende iblan 

Nej tycker fortfarande inte det är kul eller särskilt passande 
när personer över 34 år & med flera barn är jättenöjda med 
Du är -ser ut som en 23-åring 

Dvs jag slängde mig över ett "vilken vinperson är du " 
🍷🍷
Blandade frågor var det & japp alkoholfritt och ekologiskt ska självklart finnas enl mina svar 
            Slutresultatet 

Du har god ölkännedom , njuter nog av en kall öl efter en långdag 

 WHAT ,,,, 

Jodå det har jag säkert gjort någon dag ,även efter en semesterdag mitt i vintern 

Men nja jag håller mig nog kvar i tetran eller plastflaskorna 
Ha ha 
Tur också flaskan är svart för då kan jag ju  låtsas att jag ej öppnat den eller säga nej tyvärr 
Vinet är slut 

Nytt ämne jag är ju absolut ingen shoppingmänniska 
Eller har någon särskild stil 

Får väl även säga att mina familjemedlemmar har egna önskemål som jag inte är helt 100% säker på vad jag tycker om 
Eller full koll på alla storlekar 

Så alternativet är ju paparazzi foton på sakerna 

NejDÅ 
ingen fick kalsongerna högst upp på bilden , tänker lnte skriva vilka fula ord Fillen skrev i smset som svar 
Vill du jag köper dessa åt dig ??

Dock tog jag ej foto på underkläder (detta är ju en poster ) 

Där gick gränsen ,,,,

Och för att vara snäll kollade jag denna med maken 

Annars är det väl bara Jeans & jobbarkläderna han "löser själv " 

Japp denna visste jag svaret på 
 
En stund denna dag var jag ute i friska luften 

För att få koll på vart Fillen tillbringar många timmar med nya intresset tillsammans med kusinen  
Jakt & vildsvin 

Denna lördag fm var det arrangörsträff 
med folkracen 

Kan bli spännande år 2016 med olika upplägg  , nya utmaningar för vissa & lite som tidigare för många 

Ska nu när alla helger passerat fortsätta jobba med ungdomssatsningen "börja med bilsport " 
Då min klubb fått sin ansöka. Godkänd 

Har ju träffat henne förra året 
Ska bli roligt att genomföra detta 

Nu till "stackars mig "
Ensam henmma i huset & värst var väl  att middagen fick jag laga själv 
 Ha ha 
Men dottern gav godkänt iaf 
Innan hon drog iväg  med vänner

Så kvällen kan ju bli ett glas rött och massa andra onyttigheter 
 Dock börjar jag kvällen med chokladen med havssalt & kaffe kommer säkert Zappa på dosan 
En stund innan söndagen måste planeras  

//ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar