Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 13 januari 2016

Har ingen större kläm på Bowie ,,eller Olsen


Härom dagen stannade tydligen dagen UPP TOTALT  för många ,,,,

Jag erkänner absolut att denna kan jag inget om 




och ska jag vara ärlig , vet jag knappt om jag hört något ifrån honom , eller så har jag kopplat bort det. För sedan han lämnat detta jordeliv har tv/ radio spelat en eller flera låtar och  nepp passar INTE bitskaBisans smak 
Tycker nästan han ser ut på andra bilder precis som "stålmannen "
 Japp den riktiga människan som skadat sig, självklart ska man få sörja någon som lämnar livet lite för tidigt
men ibland blir man bara så trött på uppdateringar 

Image result for david bowie
Och idag så var det visst någon Olsen som hittats mördad & metervis p¨å fejjan snackade om " systrarna
Men inte var det någon utav dessa små söta tjejerna från förr 

Image result for olsen sisters


Men Aftonbladet eller om det var expressen ville väl ha läsare / följare 

och vips så var kommentarerna igång 
spelar det någon roll om hon var kändis genom tv eller då bara var en konstnär ??????

Nej är väl svaret

Men tänker inte gå in i större diskussion om varje liv har samma betydelse .
Just nu är Sverige och världen inte i harmoni med mitt sätt att tänka

Var rädda om varandra

Image result for kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar