Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 27 juli 2013

Beroende , älskade ungarna


Mitt NYA BEROENDE ÄR KATASTROF eller kommer bli i längden iaf 

Nej inte ytterligare kaffe sort eller rött gott vin 
         UTAN 
          DETTA 



Kvittar om det är glass eller " enkel choklad  " så nog hundan är det med hem ifrån butiken när jag betalar 

Så det är nog tur att nya bikinin inte är inhandlad ännu 

Jag håller på att längta ihjäl mig efter barnen ÄR INTE ALLS BRA ATT VARA IFRÅN  VARANDRA ,,,,,????!!!
Idioter som tycker så  
Dvs Nellie fortfarande hos kompis , Felix varierar mellan garaget & denna natt hos kompis 

HERREGUD JAG ÄR ENSAMAST I VÄRLDEN 

Tur jag ändå har lite kort på dom
Fri tolkning 
Nej detta är inte 2013 
Ha ha 
Men kul hade vi (eller dom )

Ska ju absolut inte klaga då jag hade sällskap till centrum idag en snabbis

Har inte testat ny skedarna ännu men det blir nog snart iaf 

//ciao på er 



2 kommentarer:

  1. Dina barn är väl till åren så dom klarar sig utan dig , och så är det dags att släppa taget ibland

    SvaraRadera
  2. Anonym - Jag beslutar själv när jag släpper taget om mina barn

    SvaraRadera