Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 19 juli 2013

Varför väntade vi så läänge !!!!


Då tänker ni att jag är knäpp ?!
För att Fira 10 - årig bröllopsdag så måste man ju vänta alla åren ???

Klart man måste , men menar typ varför har jag (vi) inte prioriterat detta innan 

Att göra något tillsammans 

Vi hade en toppenkväll 
Jag och maken 


Så himla bra revy 

Japp ganska stor burgare 
Dock lite "för lite "stekt enl mig 

Men lnte ville jag gnälla 

Iofs så skrattade maken åt mig och visste  ju att jag  skulle " peta lite / göra grimaser " då han ju åt samma 
Men har annan syn på tillagning än mig 

Japp han känner mig 

Men är ju tur han är med , för annars hade jag till 100% -200% 

Varit helt övertygad jag skulle bli matförgiftad och sitta på toa hela natten 

Puss ifrån mig till min make som verkligen gillade kvällen 

Jag kan om jag vill 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar