Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 23 juli 2013

Sweet chili & Gunnar

Hittade denna i utkastet 
Så här är en kast bakåt i tiden 

För 5: e ggn eller året så blev det en liten kickoff , spark i röven , middag för sammanhållning 
kan ha många  namn ,,,,

Dvs för en grupp som jobbar "lite mer" inför / med semesterracet 
Än våra andra funktionärer 

Om det sedan för oss närmare varandra ?? Eller vi blir laddade ??

Men klart det är trevligt om man tillåter sig att ha det 

Nellie ville hjälpa mig med frisyren & smink 

Blev nöjd iaf , även om Nellie tyckte lite annat 


Iår blev stället sweet chili vi gick till 

Väldigt god mat var det , blev faktiskt överraskad 

Blev inte sen kväll då vi hade tjejerna hos mamma ( Nellie &Tulia )

Sedan fylldes kvällen av massa skräck 
Går inte in på det just nu 
Men rädslan i makens röst- ögon vill jag inte uppleva igen 
,,,,,,,,,,,,,

Över till mera trevligt 
Vi väntade ju även på att kusinen skulle komma 
Svägerskan skojade lite att det vore väl kul att få 4:e juli 

Och så rätt hon fick 
Maken fick en mms bild av "honom" på morgonen 4:e juli 

På fejjan skrev hon H är ute med Helge I vagnen 
Japp Helge sa/skrev hon  

Men plötslig blev namnet tveksamt så alternativen kom 

Men jag har iaf hållt I lilla  Gunnar 
Klart han varit hos oss i Gnagaredalen och hälsat på 

Nu väntar jag bara på att allt ska lugna sig Och att folkracen  slår bra även iår 
& min förkylning ska ge sig 
Så vi kan mysa lite till med hel familjen Björklund   

Sedan blir man stolt över våra grabbar som fixade torsdagens Grillfest v 28 

Bra jobbat & populärt  är det ju 

Klart jag minns hur kul vi brukar ha det bakom disken - logen 
Med allt fix & träffa alla glada funktionärer och 
Andra campare , kollegor 
Men 2013 var grabbarnas kväll 

Snart är v 28 detta år slut ,,,,,,,,
Och ångesten kryper närmare 
Är det redan slut 
// B 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar