Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 29 juli 2013

Kvalitetstid


Ni som kollat in här tidigare vet att jag inte prioriterar mig själv och maken 

Men vet ni ????????

jag har faktiskt  överraskat mig själv dessa veckor jodå klart vi har jobbat .Men dottern i väg hos kompis o yngsta sonen flyttat till Storebro & garaget + sovit hos kompis   , tänker inte skriva in i minsta detalj hur jag menar

Men cafébesök och middag på bambugården (vår Kina restaurang i Hultan)

Men visst längtar jag ihjäl mig efter dottern , och visst har jag sett sonen senaste dagarna men han sover inte hemma

Hoppas iaf v 32 blir lugn , för just denna v 31 är halvdan måste jag säga , finns saker att göra för mig själb och resten av familjen






nej denna bild stämmer inte alls på mig som person , lediga dagar gör jag  nästan inget eller ??

tur jag inte har semester 4 veckor i rad 



Men har iaf läst ut en bok där tårarna rann nerför kinderna
tyvärr kan jag inte säga vad den heter ,vet inte vart den är i skrivande läge !!!!

Det som känns skrämmande nu är ju att snart blir det kanske bara vi 2 hemma jag & maken 
om Lilla Fille hittar gymnasium utanför vårt område

fy för den tanken 
dottern börjar högstadiet


men men nu ska ju inte detta bli dystert inlägg

utan SKULLE JU HANDLA OM att det finns små stunder att ta vara på , så se till att ni  är uppmärksamma så man ser dom när de dyker upp 


 




Nu är det 30 dagar tills vi är i paradiset jag & maken med våra underbara 3  barn 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar