Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 24 juli 2013

Vilken härlig promenad


Tänk vad lite Som förgyller dagen 

Trots ont i pannan & sår av fräsning utav näsan så gick jag mot "centrum" 

Dock blev jag något besviken då 2 butiker var stängda inför rean imorgon 
Eller kanske det var tur ändå 

För då blir det ju billigare om jag nu hittar något iofs blir det inte imorgon  då schemat visar på andra aktiviteter 

Men vilken överraskning att maken var i området , så vi tog ett café besök tillsammans 

Vet inte om det hänt sista åren ?

Men men 1 uppdrag blev utfört iaf 
Mitt pass ser verkligen tråkigt ut (enkelt ), tur jag måste skaffa ett nytt 2014 
Men men  vem vet om det behövs 

Tycker iaf dotterns blev bra 
Vår fina tjej 

Kanske var det tankeöverföring ??
För innan maken ringde mig hade han varit och fixat sitt pass

& så passade vi på skriva på pappret till yngsta sonen , så nu ska vi bara få dit honom för foto & underskrift 

visst ja han ville ju till frisören först "inte maken " 
Utan 250-400  kronors folket 

Hoppas denna onsdag håller i sig 

//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar