Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 26 juli 2013

Det är något fel på mig !!!!!!

Nej jag är inte så förvånad , om nu någon håller med mig ?

Men nu märker jag det ju själv , sur när jag vaknar ONT överallt

Ont i näsan, halsen & lilla huvudet igen

värst tycker nog maken jag är när jaG tjatar att han ska gå upp för jag orkar inte höra klockan ringa / snozza

Japp jag är fortfarande förkyld 
, jag märker också att kroppen anstränger sig till max

Morgonen är ju värst , så snabbt i med kaffe och ut med hunden 

så är dagen igång 


Snart har jag semester & gud vad jag längtar efter nya utmaningen  och sedan sådant jag gjort innan 

Borde iofs ha ett litet möte med mina egna kollegor också 

men nu blir det suga i sig lite java och bläddra bland utkasten 

//B

2 kommentarer:

  1. Är du fortfarande sjuk sedan ni hade tävlingen så bör du gå till läkaren
    kan inte ulf sätta klockan själv så du inte hör den

    SvaraRadera
  2. Vad är det för utmaning du skriver om , skönt med semester snart kan jag tro

    SvaraRadera