Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 1 juli 2013

Konfirmation


Det blir inget långt inlägg om denna 
händelse 
Då dagen var helt fel placerad hos oss 

Samling utanför kyrkan för fotografering för allmänhet 

Blev inga familje foto utan snabbt av med kåpan & hemåt 

Liten skara av folk var här 
Ni som läst innan vet att hans krav var faster & mormor 
Och dom var ju här 

 Insåg då hur mycket jag saknat svägerskan 

Men lovade skärpa mig och verkligen komma till dom 
Dock lnte dessa 2 närmaste veckorna 

Även om jag gärna skulle flyttat in hos dom ha ha 
För snart kommer ju bebis 

Måste ju "skryta om sonen som var 

ABSOLUT BÄST PÅ ATT GÖRA SITT EGNA KORS 


Om jag är förvånad ??
nej det är jag inte 

Han fick ett fint armband av faster och familjen Björklund
Det gillade han  

Annars  på önskelistan på denna dag 
# balaklava 
# förgasare 
#keps 

Nej han är lnte så traditionell 
Men vad gör det  

När tårtan & kaffet legat en stund 

Så for grabbarna  In Mot

Där 2 av 3 boende ställt upp sig 
Eller "maken ställt dit "

Den 3:e ställs idag 
Och där är det iordning 

Krattat o snyggt 

Och hörde han ÄVEN KLIPPT & KRATTAT PÅ

GRÄDDHYLLAN !!!!!  !'!!!!!!!

Duktig liten kille det där 
Ha ha 

Idag gick han upp runt 6 för att hjälpa kompis i garaget 
Och även få hjälp 

Nu gnäller hunden , så får nog ta en sväng med honom 

// ciao 
 



 

1 kommentar:

  1. Han är säkert duktig sonen , klart man får skryta om sina barn

    nej särskilt traditionell är ni eller han väl inte

    Vad är gräddhyllan
    och ska ni bo i husvagn eller tält

    SvaraRadera