Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 16 juli 2013

Han ville vara först , och mera


Inte för det är någon tävling , utan han vill vara där


Denna bild lade sonen ut 29 juni på fejjan

och självklart kom det massa frågor och olika tankar

*Var är ölen!!!!

* ja det gäller å va ute i tid för å få sin plats 

Blev flera inlägg men känns som dom kvittar just nu 




 Denna bild lade jag ut i veckan 
Är det " Lill lördag "
Så får man unna sig lite
Mys i husvagnen
 på Gnagaredalen Vimmerby

Halvmys i vagnen 




Mera ord och text om v 27-28 kommer senare , finns lite sparat
här i utkastet så vid tillfälle kommer det 


MEN MAMMA HJÄRTAT KLAPPADE PÅ BRA 


Min lilla Fille tog sig till B- final bland juniorerna 

//B
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar