Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 1 juli 2013

DEN Förba**********e h********den kissar inne


Om man hade fått tvätta hunden i tvättmaskinen !!!!!!!!!!!!!!

 hade han snurrat där just nu tillsammans med lakanen han pissade på
DETTA ÄR INTE MIN HUND & INTE MIN TVÄTTMASKIN 
I går körde jag maskinen full med lakan mm inför folkracen och boendet 

och idag skulle jag vika ihop och packa 

då har kräket kissat precis bredvid tvättställningen så lakanet/lakanen sugit upp lite utav det 

gr***** ¤¤¤ så irriterande
finns inte ord för det 

iofs borde jag fattat att han gjort något då han inte sprang ner med mig på morgonen ??? !!!!!!!!

Men det skulle nog inte vara så bra att låta honom snurra i maskinen , eller då behöva använda kateter 

 

jaja tänker ni andra han kanske var kissnödig 

klart han var det , men då hade han väl kunnat gnälla lite under natten 


även om jag skulle sett ut på detta sättet , men hade ju (kanske ) släppt ut honom 

NEJ HAN JAGAR INTE KATTER har inte fattat att man kan/ ska det 

Så nu då pga hunden kanske maken får sova ensam i husvagnen i natt , utan lakan 
ha ha 

ANG SOVA HADE JU HAN (MAKEN ÅNGEST   DE LUX I NATT)

DÅ HAN INTE FLYTTADE IN till Vimmerby denna dag dvs igår söndag v 26 

Så idag har han packat för minst 2 veckor 
eller hur ???

Han tog med sig sin trimmer till "håret" och sin necessär 

om han klarar sig på det 

Japp iaf tills jag kommer 
men enl honom räcker det ju att jag tar med 2 jobbar tröjor till honom 

kommer nog packa ner lite mera saker 

om det får plats för just nu har jag fyllt sängen med kläder (mina) och då har jag inte beslutat när jag flyttar in eller vilken väska som ska med 

//B


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar