Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 22 juli 2013

Samma förutsättningar !!!!!!!!


Självklart så fortsätter solbrännan tävlingen mellan mig och Uffe 
Just nu leder han iaf på ryggen 

Men han fuskar 

Han gick hela dagen (lördagen) utan tröja & tvingade alla andra att svettas när dom jobbade , även att sakerna kunde göras i skuggan   

Jag jobbade 12 timmar och kom knappt utanför dörren 

Så jag anser han fuskade !!!!!!!!!!!

Och så ger jag mig attan på att nu i veckan så kommer han att gå hem efter halva dagen eller ut ifrån sitt kontor 
Och sätta sig utomhus och låta mig tro han har fullt upp att göra  

Och klart jag har hört om BRÄNNAN HAN SKAFFADE 

För när vi träffade " släktingar " 
Så säger dom HOPPSAN Bisan du ligger under 

Sedan finns det ju andra som kan delta i VEM ÄR RÖDAST 

om man lyssnar på folk omkring oss (jobbet - affären)  
  
Så just nu  Grattis älskling , du leder visst 
 
Jaja jag gråter inte över det , slutdatumet är inte satt ännu 

OCH NU 
Till annat 

Ny bikini ska inhandlas till Turkiet 
Eller om det blir helkropps ??
för att var säker på att behålla kläderna på 

Man blir fundersam då man läser att utav 9 vattenbanorna 

Är det 1 st med 15-års gräns 
Och 2 st med 18-års på 

MED BADVAKTER står det i informationen 

Trodde det var 1 på 18-år
Och 2 på 15-år 

nu snurrar yngsta sonens tankar 
Hur gör jag nu ??

jag kan knappt sluta fundera på HUR MÅNGA GÅNGER HINNER MAN ÅKA 
mellan 10-18 ??

Igår söndag satt vi och kollade utflykter vi funderade på att göra 

Men lyssnar man lite på grabbarna ska dom inte lämna hotellet 

Och krävdes det "kläder " för att hämta i baren så fick jag GÅ ÅT DOM 

Iofs sa dottern vart man skulle hitta mig efter kl 15 då det var eftermiddags kaffe 

Vid det stora KAKBORDET 

NU ÄR det 37 dagar kvar 
Dotterns pass ska hämtas 

Sonen (yngre ) ska klippa sig innan han skaffar sitt ???

Väskor ska inhandlas , sådana på hjul 
"Kabinväska " hörde jag någon kalla det 

Och lite annat så klart 

Sprutor hoppar vi över ..,,,
Och lever i tron att vi är friska iaf jag, maken & dom 2 yngre barnen 

Stora grabbarna får sköta sig & sitt själva och även då dom 2sista 

Som slänger sig med på smekvecka   

Men men 
37 dagar 

Och massa kul ska vi ha innan dess också 

Nya utmaningar som vi eller jag får tacka K för ,,????

Hoppas några av er haft en bra semester eller kommer att få , då det är skifte i semester denna måndag 

Jag har lite jobb kvar innan min "semester är här " som ju  är lite uppbokad  med härliga ungdomar & trevliga ledare 
Men även HELT LEDIGA DAGAR 
Också innan skola börjar 
Och vips har man båda barnen på högstadiet 


//ciao 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar