Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 12 september 2013

Är tyvärr inte så längre

Man ska ju tydligen alltid blicka framåt ......

Klart jag gör det eller 

Jaja , men detta var ganska skönt 
Sängen bäddad 

Mitt linne (sov) snyggt lagt på sängen 

Bara plocka till sig 
* kaffe 
* äggröra 
* frukt 
* ostgratinerad tomat
*pannkaka

Inte så snyggt , men sov med håret i knut & så här såg jag ut varje utsläpp 
Lite borstat iaf 





3 kommentarer:

  1. snygg frisyr hi hi . och antar detta är frukost bild

    vad brun du är

    SvaraRadera
  2. Tycker du var fin i håret! :-)

    SvaraRadera
  3. Anonym *2
    ja det är frukost på bilden , ja lite färg fastnade nog

    Fin ? kanske m det ändå varit lite i ordning , men pga luftfuktigheten så var frisyrerna varierande , men hade ju mest håret uppsatt

    SvaraRadera