Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 16 september 2013

Dessa schema

Hittade denna .  oj vilken text
,,,,,,,,, 

Jag spyr snart på dessa jävla schema vi ska önska , diffa & sedan ändå ändras av ansvariga ,,,,,,,,,.,,,
Eller tvingas ändra då alla inte direkt följer alla beslut

Återstår att se hur hösten blir 
Det kommer vara diffat innan jag kommer hem ifrån min semester 

 
Om grabbarna typ ska köra sin folkrace som jag tror ,,,  ????


Ska jag följa  med som moraliskt stöd  även om jag inte behövs varken för Felix eller maken 

Ska vi lämna Småland och köra annan tävling 

Hur vill jag jobba höstlovet , lät nästan som alla ville vara lediga massa helger o oktober ???!??!

       &
Snart ska julen tänkas 

HERRWGUd , vart för detta arbete oss mer än till 67 års ålder 

Blä och URk ifrån mig 

2 kommentarer:

  1. Hur ofta önskar ni nya schema , synd om det ändras mycket utifrån det du önskar från början
    Förstår att just den sport ni sysslar med är både för er och era ungdomar

    Glöm inte stanna upp ibland

    Fin kväll önskas er

    SvaraRadera
  2. Schema är alltid svårt jag kan ibland känna att gamla sättet var bättre och upplever samma som mig att aldrig veta när frågan kommer
    JOBBAR DU DÅ

    Klart du ska vara moraliskt stöd åt sonen om du har möjlighet till det för det kommer värma ditt mamma hjärta

    SvaraRadera