Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 8 september 2013

Ordningen återställd !!!

Maken står vid spisen .......
Iofs så fixade han maten igår lördag när jag hämtade hem hunden 

SÅ JÄKLA skönt det är att bli bortskämd 

Jag & dottern drog mot affären och inhandlade  i blindo 

Klart jag lite tänkte på vad maken kanske skulle Kunna laga utav ingredienser 

Men lnte gjorde han det jag trott 

Iaf är det 3- rätters på menyn 

Dock vet jag det blir glass m krossad chockad till efterrätt 

Trevlig söndag på er 

Mer om våra dagar hemma i Sverige kommer & även semester beskrivning 

// ciao   Ciao 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar