Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 17 september 2013

Överviktiga hänvisas till handikapp toa !!!

 Är medveten om att rubriken ,,,,,,,,,,
Känns märklig eller ?

Fast den är nästan sann 

För toaletten på resecentrum i Vimmerby har ingen större volym 

Så jag förstår dessa personer som jag hörde hade detta samtal !!

Iofs bör dom inte tänka sig som MODELL ÖVERVIKTIGA 

för att gå på just handikappstoa 

För den har ju jag också tagit vid olika tillfällen 

Och enl mig är jag JÄTTEVIKTIG 
och inte 
Överviktig 
Ha ha 

// ciao på er 

1 kommentar:

  1. Nu känner jag igen dina inlägg

    Finns flera toaletter som är väldigt små trots offentligheten

    SvaraRadera