Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 22 september 2013

Snart blir man uppläxad igen

Denna vecka är det skolfoto för min ungdomar på högstadiet 

Har fortfarande svårt att förstå hur dom blivit så stora (gamla)
Ha ha 

Jodå jag vet att jag fyllt 27 och det var lnte förra året 

Kläderna för dottern är bestämda redan , sonen tar nog det som är rent !!!!

Dvs det som dom själva  lagt i korgen & jag tvättat torkat & vikt och lagt på rätt plats 

Jo jag är mamma  
men men DOCK betyder väl INTE det att 

jag ska fatta att tröjan som prövats 1 ggn och hänger slarvigt på stolen anses enl dom som smutsig , byxorna med ett ben rätt & det andra utsidan utåt 

Bl.a. Bl.a. 

Nu till "uppläxning" 

Dottern Kommer ge mig lektion varje dag på vad som är bra för hyn , håret 

För att se ut som någon ,,,,,,, (annan)
På fotot 
Dvs någon som kanske lnte alls påminner om just mitt barn 

Jag förstår verkligen inte 
Att det inte är FULLT ELLER HELT ok  bara med hudlotion för lite mjukare hy &något  drag någon dag med mascara 

Ett halvt stänk parfym & ett drag under varje armhåla  med deo

Jo hon kanske kan få färga sitt hår igen 

Om ni undrar om jag blir gråhårig över mina tonåringar 
ÄR SVARET 
JAPP 
det är / blir jag 

Nu får jag erkänna att jag självklart önskat att lite färg stannat kvar ifrån semestern 
Denna bild la jag ut på lnstagram 
Man ser en liten Skillnad där tunna bikini bandet gick 



Jaja ni får kalla mig ,,,,,,.

Jag gillar att se lite piggare ut & det anser jag att jag gör 
Med lite brunare hy 




1 kommentar:

  1. Det är svårt att hänga med i olika tempo gällande modern sminkning
    Ibland massor och ibland minimal
    har 3 tjejer och det varierade kan jag lova under deras tonår

    SvaraRadera