Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 10 september 2013

Hm vad tycker vi ....... ????

Liten resumé  bara 

Behöver verkligen den svarta drycken i detta gråa  väder ?????

Var tillbaka på jobbet igår ju och sovit där inatt


har inte sovit skitbra ????????

Ibland undrar jag över många saker i hela min omgivning  , och trots att jag faktiskt har humör så säger jag ingenting om vissa saker eller frågar 

Hur menar du nu ?????????????????????????????

skulle försöka läsa vårt protokoll från personalmötet som var under min semester

vilket skämt 

jaja jag inväntar väl RENSKRIVNINGEN eller  helgen så jag kan fråga om vissa saker 
då jag kanske kan få svar


Ikväll är det visst möte med delar av funktionärerna ifrån v 28  
kan bli kul om det nu dyker upp några som säger något

annars tar vi väl det som det kommer 

har fått info ifrån 1 kiosk deras tankar , men dom är oftast glada och positiva 

Vi i ledningen hade ju möte i helgen som passerade 

Tankar om det ??
Verkar som flertalet var nöjda 

Var väl 1 som påvisade att *** inte är med 2014 inom ledningen
Annars inga avhopp , påhopp....................


Fick till oss att "styrelsen " ville ha reda på vid sökning av tävlingar vem som ska stå som TL ...   ?????
varför får man inte sköta sig själv inom gruppen ??,och planera tillsammans ??

 iofs har jag ju nämnt innan att att jag ibland inte gillar " roffa" åt sig eller hur man ska kalla det eller min & din tävling

Vi jobbar tillsammans
förutom inför denna helg (förlåt *) jag inte visat mitt intresse 

jahop snart puttrat klart i köket


Jag är inte alls bitter eller sur 
bara just nu tappat mitt lilla fokus 






   Lugna & fina 

i`ll be back 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar