Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 19 september 2013

Hunden har också haft all inclusive

För oss alla var det nog tur vi inte var i Turkiet 2 veckor , MEN HERREGUD VAD SKÖNT DET HADE VARIT ÄNDÅ 

Iofs har jag ju inte frågat övriga hur mycket dom nu väger ............

Men med all den maten & Baileys jag fått i mig borde jag absolut inte vara förvånad

Det som ju även jag är förvånad över    & ni kommer också att bli

ENDAST 3 GLAS RÖTT VIN & inget vitt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

på hela veckan

nepp skojar inte
jag drack öl till maten

Tillbaka till rubriken

När jag kom hem hit/ hem med HUNDEN  till familjen

SÅ STIRRADE BARA FELIX
PÅ HONOM & UTBRISTER

HERREGUD

VAD TjoCK HAN BLIVIT .................

och visst hade han rätt i det

Men men som svägerskan sa / skrev till mig på fejjan ,

HAN HAR JU OCKSÅ SEMESTER

Så sa hon pga jag kommenterade han låg i sängarna och i soffan

och att han inte enbart ätit hundmat kände jag ju på vikten i påsen med mat som jag lämnat
Ha ha

Han hade en underbar vecka finns ingen tvekan om det

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar